Disicide Desinfection
Мокри кърпи за дезинфекция - Disicide
Disicide Desinfection
DISICIDE® LAUNDRY DISINFECTANT - 320ml
Екологично чист биоциден веган продукт.
Disicide® дезинфектант за пране е високоефективен, уникален продукт, който е специално произведен за дезинфекция на кърпи и работно облекло във фризьорски и козметични салони, СПА салони и хотели.
Доказано ефективно срещу бактерии и вируси съгласно разпоредбите на ЕС EN 13697.
DISICIDE® LAUNDRY DISINFECTANT - 320ml
Екологично чист биоциден веган продукт.
Disicide® дезинфектант за пране е високоефективен, уникален продукт, който е специално произведен за дезинфекция на кърпи и работно облекло във фризьорски и козметични салони, СПА салони и хотели.
Доказано ефективно срещу бактерии и вируси съгласно разпоредбите на ЕС EN 13697.
Елиминира лошите миризми.
DISICIDE® LAUNDRY DISINFECTANT - 320ml Дезинфекцира и пералните машини. Благодарение на дезинфекциращите свойства на концентрата спестявате енергия и увеличавате живота на тъканите. Вместо пране на 60°C можете да използвате програма 30°C и да получите желания антибактериален ефект.
Продуктът не избелва и може да се използва върху текстил и тъкани от всякакъв цвят.
Продуктът не е запалим и няма клас на опасност за транспортиране и не се счита за опасен товар.
КАК ДА ИЗПОЛЗВАТЕ: Използвайте перилен препарат и омекотител както обикновено, добавете 50 ml концентрат на пране в отделението за омекотител и перете при 30-40 °C. Ако нямате видимо петно по прането, можете да пропуснете перилен препарат и омекотител и да използвате само концентрата.
размери:
320 мл, 1000 мл, 5000 мл.
Марките Disicide®, All1Clean® и Trimmercide® принадлежат на Terapima International, частна компания, създадена през 1972 г. в Швеция. Това е семеен бизнес с история и голям опит в производството на лепила, лакове, подови лакове и бои за художници, майстори и деца. Terapima International произвежда продукти само на водна основа и отговаря на разпоредбите на REACH и европейския стандарт за безопасност на играчките, EN 71.
Последните анализи на пазара показаха, че докато проблемите с околната среда все още са в съзнанието на потребителите, тяхното здраве е основната им грижа. Сега те търсят естествени алтернативи, които възприемат като по-безопасни. Потребителите сега очакват устойчивостта да бъде норма при дезинфекциращите и почистващи продукти.